loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تار و پود عاشقی

ناشر حدیث راه عشق

نویسنده امیرحسین بانکی پور فرد | حامد مصلحی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 219

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 92249 10003022
130,000 117,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «تار و پود عاشقی»، تالیف دکتر امیرحسین بانکی پور، مجموعه ای کاربردی و برخوردار از نگاه نو و مساله محور به روابط زوجین پس از ازدواج می باشد.

در جامعه ایرانی، ازدواج کردن به معنی جدا شدن کامل فرد از خانواده قبلی خود نیست، بلکه به منزله کسب استقلال و شکل دادن به شبکه جدیدی از وظایف، تکالیف و ملاحظات بین فردی است، از این رو فرد تازه متاهل، باید در روابط خود با خانواده پدری، خانواده همسر و شبکه دوستان قدیمی، تجدید نظر نموده و آنها را مطابق با شیوه جدید زندگی خود، تنظیم نماید که تحقق این امر، به کسب آگاهی و برخورداری از دانش و مهارت کافی نیاز دارد.

در میان کتاب هایی که درباره ازدواج چاپ شده، بازتعریف ارتباطات بین زوجین کمتر مورد توجه و بررسی قرار گرفته است، مثلا «صمیمت و احترام»، دو عنصر مهم و اساسی در برقراری ارتباط با خانواده همسر است که اگر به شکل درست استفاده شود، رضایت خاطر همسر و قوام بیشتر زندگی مشترک را به همراه دارد؛ از این رو کتاب حاضر، به این مقوله به شکلی عمیق و گسترده پرداخته است.

یکی از نظام‌ واره‌ های معروف ارتباط میان زن و شوهر، مثلث اشتینگر است که در کتاب تار و پود عاشقی، مطابق با فرهنگ بومی و قرآنی، مورد بازتعریف قرار گرفته است.

هم چنین بروز اختلاف و مشکل در روابط میان زوجین، امری محتمل است که برای برون رفت از آن، به مهارت های حل مساله نیاز داریم.
از این رو کتاب تار و پود عاشقی از یک سو به ارائه مهارت هایی برای پیشگیری از بروز اختلاف و غنی سازی روابط میان زوجین پرداخته و از سوی دیگر، راهکارهایی مهم و کاربردی را برای حل اختلافات پیش آمده و رسیدن به آرامش و صمیمیت ارائه نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما