loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر امیر بیان: احادیث تفسیری امیرالمومنین علی علیه السلام

قرآن کریم با ترجمه فارسی و تفسیر یک جلدی امیر بیان؛ شامل 4500 حدیث تفسیری و اخلاقی از مولا امیرمومنان

ناشر شهید کاظمی

نویسنده محمدرضا رمزی اوحدی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 1112

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

تفسیر حدیثی امیرالمومنین امام علی (علیه السلام) در یک جلد به همراه متن و ترجمه قرآن کریم که ذیل هر صفحه از قرآن‌کریم احادیث تفسیری امام علی (علیه السلام) درج شده است، برای اولین بار در جهان اسلام تنظیم و تدوین شده است

این تفسیر حدیثی برای اولین بار به شکل یک جلدی با بیش از 1000 صفحه که در آن 4500 حدیث از امام علی (علیه‌السلام) و بیش از 1500 حدیث دیگر از بقیه امامان نیز استفاده شده (یعنی بیش از 6000 حدیث) که بیش از 2600 حدیث آن احادیث تفسیری امام علی (علیه السلام) است و الباقی در زمره احادیث اعتقادی، اخلاقی، حکومت، سیاست، اجتماعی و تربیتی و... از آن حضرت می‌ باشد. در این مصحف شریف در هر صفحه در ذیل آیات قرآن؛ متن احادیث تفسیری آمده تا خواننده با متنی دو سویه یعنی: قرآن و عترت در کنار هم بهره مند شود. همچنین از ویژگی های بارز در تدوین این اثر منحصر به فرد استفاده از 80 دوره کتاب تفسیری و بیش از 500 عنوان کتاب حدیثی و تاریخی شیعه و سنی می‌ باشد.

در این تفسیر به بیش از صد موضوع روز زندگی اعم از اخلاق، حکومت، جهاد و جنگ، تربیت، عرفان، سیاست، جامعه شناسی و اجتماعی، فقهی، تغذیه و بهداشت فردی و... اشاره شده است. متن این مصحف شریف به نحوی تنظیم یافته که برای عموم مردم مخصوصا قشر جوان، طلاب، حافظان قرآن‌ کریم و دانشجویان و معلمین محترم کاملا قابل استفاده می‌ باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما