loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیشبرد منافع مشترک؛ استراتژی هایی برای کسب و کارها، دولت ها و سازمان های غیرانتفاعی

ناشر نقد فرهنگ

نویسنده فلیپ کاتلر

مترجم زهره علی اسماعیلی | شهاب علی اسماعیلی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 258

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

دکتر فلیپ کاتلر، بازنشستهٔ دانشگاه ساموئل کورتیس جانسون و استاد برجستهٔ بازاریابی بین‌ المللی در دانشکدهٔ مدیریت کلاگ، دانشگاه شمال غربی، است. او در دانشگاه شیکاگو، MIT و هاروارد تحصیل کرده و تاکنون بیش از هفتاد کتاب در زمینهٔ بازاریابی، تجارت و جامعه منتشر کرده است. از او به‌ عنوان «پدر بازاریابی مدرن» یاد شده.
کتاب مدیریت بازاریابی او در ویرایش پانزدهم است و تأثیر دیجیتالی‌ شدن، جهانی‌ سازی، نوآوری و برندینگ را پوشش می‌ دهد. او در مورد اینکه شرکت‌ ها چگونه کالاها و خدمات تجاری و مصرفی را در مراقبت‌ های بهداشتی، سایر صنایع و سازمان‌ های غیرانتفاعی طراحی و عرضه کنند، نوشته است. تاکنون بیش از 150 مقاله در مجله‌ های مدیریتی و دانشگاهی منتشر نموده است. در سال 2019، در گروه مدیریت جهانی گوروس، در ردهٔ دهم قرار گرفت. او در تمام قاره‌ ها چهل سال در زمینهٔ تجارت استراتژیک و بازاریابی اجتماعی سخنرانی کرده است. در کتاب‌ هایش، مسئولیت اجتماعی شرکت و کارهای خوب! ایده‌ های زیادی همچون چگونگی خلق برابری بیشتر، عدالت اجتماعی، و رفاه و خوشبختی بالاتر شهروندان بیان شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما