loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کشتی نجات (بسته داستان بازی های محرمی کشتی نجات)

1 (2)

ناشر راه یار

نویسنده ناهید کریمی | نرگس کاهانی

تصویرگر منیره منصوری

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 120

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 92704 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بسته محتوایی عملیاتی «کشتی نجات» را مجموعه خانه همبازی برای ارائه به مربیان یا مادرانی طراحی و آماده کرده است که مخاطبشان دانش آموزان دوره دوم دبستان هستند.

این بسته متناسب با ایام محرم و صفر، همراه با قابلیت استفاده در سایر ایام طراحی شده است و بازی ها و ماجراداستان هایی را به مخاطب خود معرفی می کند تا لحظات حضور مربی یا مادر را در کنار کودکان در مکان هایی مانند هیئت ها، مجموعه های فرهنگی تربیتی، کلاس ها و ... پر بار سازد.

افزون بر این، آنها را با برخی از مفاهیم بنیادی مرتبط با هدف قیام اباعبدالله (ع) آشنا می کند و به این منظور، در روند ماجرایی، وقایعی از دل تاریخ و موقعیت هایی در دوران معاصر گزینش شده اند که به نحوی با واقعه عاشورا و ایام محرم و صفر پیوند دارند. روایت این وقایع در دنیایی داستان گونه، مخاطب کودک را وارد آن ماجرا می کند و سپس با بازی های حرکتی و هنری، هدف داستان و بازی را در ذهن او ماندگار می سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما