loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گینفش: بررسی رکوردهای ثبت شده دولت تدبیر و امید

مجموعه طنز تدبیرهای کلیدی

ناشر شهید کاظمی

نویسنده امین شفیعی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 160

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 92706 10003022
32,000 28,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ما زبان دنیا را خوب بلدیم! به خصوص زبان گینس را! هشت سال است بر آن شدیم تا دانه دانه رکوردهای گینس را جابجا کنیم و آنقدر به این کار ادامه دادیم که گینس، به ستوه آمد و تصمیم گرفت یک گینس اختصاصی برای ما کنار بگذارد. چون رنگ برای ما مهم بود تاکید کردیم که این گینس حتما باید بنفش رنگ باشد که نتیجه گینس بنفش شد «گینفش»! کتابی که در آن می‌ توانید تمام رکوردهایی که در دوران هشت ساله دولت تدبیر و امید جابه جا شد را به صورت یک جا و بالمره مطالعه کنید.

شاید فکر کنید ما این رکوردها را از خودمان در آوردیم که برای راحت شدن خیالتان شاهد هر رکورد نیز ضمیمه شده و امضای کارشناسان گینفش هم به عنوان تضمین پای رکوردهاست. گینفش به قدری عالم رکوردشکنی در دنیا را تحت تاثیر خود قرارداد که بلافاصله گینس عبارت زیر را روی کتاب 2021 خود چاپ کرد: «این کتاب جز این محل شعبه دیگری ندارد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما