loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ با تک ماده: قراردادهای تضمینی یک دولت با تدبیر

مجموعه طنز تدبیرهای کلیدی

ناشر شهید کاظمی

نویسنده محمدحسن کوره پز

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 96

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 92711 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تا حالا شده که بخواهید تاریخ بخوانید اما حوصله کتاب‌ های سنگین و مفصل تاریخی را نداشته باشید؟ یا دوست و فامیلی داشته باشید که فکر می‌ کند هر چی از فضای مجازی -قر و قاطی- خوانده درست است و شما نمی‌ دانید برای توضیح دادن به ایشان از کجا شروع کنید؟ یا اصلا بخواهید برای بر و بچه‌ ها فرازهایی از تاریخ مملکت را بگویید، جوری که کار به آه و زاری نکشد؟ اگر پیش آمده، پس ما برای شروع «تاریخ با تک ماده» را به شما توصیه می‌ کنیم.

چرا؟ چون اولا جای دوری نرفته. رفته سراغ همین چند سال گذشته و قراردادهای ریز و درشتی که در دولت‌ های یازدهم و دوازدهم منعقد شده را بازخوانی کرده است. ثانیا این کار را به زبان شیرین طنز انجام داده، یعنی نه تنها با خواندن مصیبت‌ های وارده و تسلیت و ... اشک‌ تان جاری و حال‌ تان گرفته نمی‌ شود؛ بلکه مثل این است که همراه با مطالعه دارید یک بشقاب خلال سیب‌ زمینی سرخ کرده تناول می‌ کنید. حالا بعضی‌ها که خوانده‌اند می‌گویند خیلی بی‌ مزه و بیشتر شبیه سیب‌ زمینی نپخته بود. خوب اینها معلوم است که از جاهای خاص خط می‌ گیرند و آخرش درس تاریخ را با کمک تک ماده هم قبول نمی‌ شوند! ثالثا این کتاب به شما کمک می‌ کند وقتی می‌ خواهید با کسی قراردادی بنویسید، ششدانگ حواس‌ تان را جمع کنید و قبل از اینکه یارو کلاه سرتان (یا سر کشورتان) بگذارد، بتوانید مچش را بگیرید! پس با زبان خوش شما را به خواندن «تاریخ با تک ماده» دعوت می نماییم!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما