loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تدبیرهای کلیدی برای موفقیت: تدبیرهایی برای رسیدن به موفقیت و خودیاری در نیم ساعت + هفت قانون طلایی به صورت رایگان

مجموعه طنز تدبیرهای کلیدی

ناشر شهید کاظمی

نویسنده امین صالحی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 88

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 92713 10003022
18,000 16,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امروزه همه ما می‌ دانیم رسیدن به موفقیت بدون خواندن کتاب‌ های آموزش خودیاری و خودآگاهی غیرممکن است. کتاب تدبیرهای کلیدی موفقیت پرفروش‌ترین کتاب ایالات‌ متحده در ماه جولای نیست. توسط هیچ روانشناس و انسان خودساخته مشهوری هم توصیه نشده است اما توانسته مهم‌ ترین درس‌های موفقیت و خودیاری را از لابه‌ لای اظهارات و عملکرد مسئولان در چند سال اخیر جمع‌ آوری و به بازار عرضه کند.

خواندن این کتاب به شما کمک می‌ کند به‌ راحتی و بدون هیچ زحمتی، به یک وزیر جوان محبوب مردمی تبدیل شوید، با به کار بستن تکنیک «خودت بمال» از پاسخگویی فرار کنید و نهایتا با دعوت دیگران به مثبت اندیشی، به آن‌ ها یادآوری کنید که اگر شما نبودید، وضع چقدر بدتر می‌ شد. برخی کارشناسان معتقدند این کتاب نه‌ تنها درس‌ های موفقیت و خودیاری را بومی‌ سازی کرده است بلکه توانسته مانع از فراموش شدن تدبیرهای مهم و کلیدی در سالیان گذشته شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما