loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پدر و مادر دو آیت الهی

ناشر مرسل

نویسنده حسین فاضل دربندی | علیرضا فاضل دربندی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 92842 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
29,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر، بیان ابعادی از عظمت پدر و مادر و اهمیت و آثار مهر و عطوفت نسبت به آنان از دیدگاه آموزه‌های اسلامی است. در این نوشتار سعی شده از منظری قرآنی و روایی به تبیین جایگاه مهم والدین در فرهنگ اسلامی پرداخته شده و گوشه‌هایی از مهر و محبت پدری و مادری و نیز آثار احسان و احترام به آنان از منظر معصومین(ع) به تصویر کشیده شود. نویسنده در همین زمینه توصیه‌هایی به والدین و فرزندان در مورد حقوق متقابل آنان در قبال یکدیگر نموده و اهمیت نرم‌خویی و مدارا در برابر یکدیگر، خیرخواهی آنان نسبت به هم، مسئولیت‌های پدر و مادر در قبال نیازهای مادی و روحی فرزندان خویش و توجه کردن آنان نسبت به تربیت دینی کودکان خود نموده است.

وی در ادامه به تأثیر دعا یا نفرین والدین در عاقبت به خیری یا عاقبت به شرّی فرزندان در دنیا و آخرت اشاره نموده و الگوهایی از احسان به والدین و فرزندان و محبت متقابل آنان نسبت به یکدیگر در زندگانی و سیره معصومین ارایه نموده است. وی در همین زمینه فاطمه زهرا(س) و امام علی(ع) را نمونه الگویی کامل از یک پدر و مادر مطلوب معرفی نموده و اوصاف و سیره آنان را مورد مطالعه قرار داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما