loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در جست‌ و جوی آرامش

ناشر نقد فرهنگ

نویسنده احمد حمدی تان پینار

مترجم شیرین نصیریان

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 420

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در فراز و نشیب‌ ها و در غوغاها و هیاهوهای زندگی گاه نیازمند گوشۀ خلوتی هستیم تا شاید آرامشی را، هر چند برای لحظاتی بسیار کوتاه بیابیم که بتوانیم برای ادامۀ مسیر زندگی‌ مان رمقی دوباره پیدا کنیم.
این داستان حکایت‌ گر کنج خلوتی است که نویسنده، در به در، در جست‌ و جوی آن است، اما پیوسته از وی می‌ گریزد.
نویسندۀ داستان، احمد حمدی‌ تان‌ پینار، رمان‌ نویس برتر ادبیات مدرن ترکیه، کسی که برخی وی را محمود دولت‌ آبادی ادبیات ترکیه برشمرده‌ اند، در این کتاب دنیایی از فراز و نشیب‌ های شخصیت‌ های قصه‌ اش را پیش روی ما می‌ نهد. وی در این رُمان برای خوانندگانش روح صخره‌ ها را بیدار کرده، توفان دریا را خوابگاه قدم‌ های عشق می‌ سازد.
کتاب، داستان مردی است که معشوقش را در دربار پادشاهان می‌ یابد ولی درگیر رویدادهای ناخواستۀ جنگ جهانی دوم می‌ شود. در حالی که جهان آبستن دگرگونی‌ های بزرگ تاریخی است، قهرمان داستان کِرخ از روح ناآرام مردان بزرگ سیاست، با فانوس مخفی دوران کودکی‌ اش به دنبال آرامش می‌ گردد و معشوق وی در کوچه پس‌ کوچه‌ های کهنۀ رسوم و سنت‌ ها به دنبال زندگی. ولی کدام‌ شان به خواسته‌ اش می‌ رسد و با فانوس عشق کلید زندگی را برای ورود به اتاق آرامش می‌ چرخاند؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما