loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بگذار اسبت بتازد!

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده محبوبه زارع

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 140

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 92925 10003022
75,000 67,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در کتاب بگذار اسبت بتازد، ماجرای قهرمان داستان، حرّ، از زمانی آغاز می‌ شود که فرمان فرماندهی سپاه هزارنفره را دریافت می‌ کند و از کوفه آغاز می‌ شود. از همین نامه فرماندهی است که گره در ماجرا میفتد و حرّ با شکی بزرگ روبرو می‌ شود.
باقی ماجرا کشاکش حرّ است برای حل کردن این تعارض درونی در خود. با وجود رقبا و دشمنانی که حرّ دارد کار برای او آسان نخواهد بود.
محبوبه زارع که پیش از این رمان پرفروش و خواندنی فصل فیروزه را در کتابستان معرفت منتشر کرده بود در #بگذاراسبت_بتازد هم با زیبایی هر چه بیشتر سعی کرده است روایت تاریخی خود را با زبان داستانی بیان کند.

وادی‌ های نوزده‌ گانه کتاب فرصتی است برای بهتر دیده شدن شخصیت حرّ و رفتن به عمق شخصیت او.
از وادی زین و یاد و بشارت آغاز می‌ شود و بعد از عبور و تلاقی و عطش، ادامه می‌ دهد تا سرانجام در وادی تصمیم به نبرد نهایی می‌ رسد و در وادی وصل به سرانجام خود می‌ رسد.

همچون فصل فیروزه، در اینجا هم با نثر خواندنی مواجه هستیم. نثری که به خوبی توانسته است حس و حال ما را نسبت به شخصیت حر و اتفاقاتی که برای او افتاده است روشن کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما