loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ جغرافی مدرسه

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده منصوره ملک عباسی

ویراستار ناهید فلاحیان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 148

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 92930 10003022
150,000 142,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فرهنگ و دایرةالمعارف‌ها از انواع کتاب‌های مرجع هستند که اطلاعات فراوانی در زمینه‌های گوناگون به ما می‌دهند. فرهنگ جغرافی مدرسه، کتاب مرجعی است که اطلاعات مورد نیاز شما را در زمینه‌ی جغرافیا در اختیارتان می‌گذارد.
مدخل ها (سرواژه‌ها) این فرهنگ به ترتیب حروف الفبای فارسی تنظیم شده‌اند. در این فرهنگ بیش از 500 واژه‌ی جغرافیایی آمده است. کتاب فرهنگ جغرافی مدرسه نوشته منصور ملک عباسی است و در انتشارات محراب قلم به چاپ رسیده است.

فرسایش: فرسوده شدن زمین به وسیله‌ی عوامل مختلف همچون آب، یخ و باد است. بر اثر فرسایش شکل ظاهری ناهمواری‌ها تغییر می‌کند. فرسایش به مرور زمان، صخره، کوه و ناهمواری‌ها را خرد می‌کند و به نواحی سست و کم ارتفاع تبدیل می‌سازد….

صفحات تکتونیک: امروزه زمین‌شناسان معتقدند که پوسته‌ی جامد زمین یکپارچه نیست، بلکه از صفحات جداگانه‌ای تشکیل شده‌است. صفحات پوسته‌ی زمین روی بخش مذاب گوشته یا جبه حالت شناور دارند. از این رو صفحات نسبت به هم دارای حرکت‌اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما