loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های جادو و جادوگری

افسانه های ملل برای کودکان 2

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 92970 10003022
25,000 23,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در زمان‌های قدیم پسری کوچک و شعبده بازی بودند. آن دو هنگام خرید بستنی با هم آشنا شدند. البته شعبده‌باز می‌توانست با شعبده برای خودش بستنی تهیه کند، اما این بار می‌خواست یک بستنی واقعی داشته باشد. اما پولی نداشت که بستنی بخرد!
آن موقع هم فرصت مناسبی نبود تا از راه شعبده‌بازی بتواند پولی بدست بیاورد…پسرک که نگاه پر حسرت شعبده‌باز را دید به مرد بستنی فروش گفت: لطفاً دوتا بستنی شاه‌توتی قیفی بدهید…
کتاب قصه های جادو و جادوگری از مجموعه افسانه‌های ملل برای کودکان است. این کتاب با ترجمه رویا خوئی در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.

روزی کشاورزی در مزرعه‌اش زمین را بیل می‌زد که کوزه‌ای زیر خاک پیدا کرد. کوزه خیلی بزرگ و شبیه بشکه‌ای چوبی بود. از همان بشکه‌هایی که کشاورزها در آن گندم، آب یا ترشی ذخیره می‌کردند.

کوزه کمی ترک خورده بود، اما باز قابل استفاده بود. کشاورز آن را به خانه برد و در حیاط گذاشت. سپس بیل خود را در کوزه گذاشت و به خانه رفت تا استراحت کند.

صبح روز بعد، وقتی بیل را برداشت و خواست به مزرعه برود، دید که درون کوزه، کوزه‌ی دیگری درست شبیه به همان اولی اما کوچکتر در آن است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما