loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهنمای جامع نگارش مقاله علمی

ناشر دانشگاه ادیان و مذاهب

نویسنده سوزان ام هابوک

مترجم حسین پورقاسمیان

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 537

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93026 10003022
280,000 266,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب راهنمای جامع نگارش مقاله علمی نوشته سوزان‌ام. هابوک است و با ترجمه حسین پورقاسمیان در انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب منتشر شده است.

نگارش مقاله علمی یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان و محققان در سطوح بالای آموزش عالی است. نگارش علمی مستلزم کسب مهارت و توانمندی های خاصی است که به دست آوردن آن ها به راحتی امکان پذیر نیست.

بسیاری از دانشجویان و محققان قبل از شروع نگارش علمی معمولا احساس می کنند نیازمند مطالعه متون مربوط به چگونگی نگارش علمی اند و در نتیجه، به دنبال منبعی هستند که آن ها را در این زمینه راهنمایی کند.

راهنمای جامع نگارش مقاله علمی، یکی از کتاب هایی است که در زمینۀ نگارش مقالۀ علمی در خارج از ایران به رشتۀ تحریر درآمده است. کتاب در هشت فصل و پنج پیوست نوشته شده است و در پیوست ها چهار سبک استنادی مهم جهان شامل CMS ،APA ،MLA و CSE تشریح شده اند. این کتاب منبع مفیدی برای بسیاری از پژوهشگران و دانشجویان خواهد بود و از معدود منابع فارسی است که به طور مفصل به سبک استناد دهی شیگاگو می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما