loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ژئو دینامیک

ناشر امیرکبیر

نویسنده محمد آریامنش | زهرا محمودپور

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 512

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

پژوهش‌های ژئودینامیکی علاوه بر اطلاعات زمین‌شناسی، نیازمند معادلات مختلف ریاضی است که در این کتاب سعی شده علاوه‌بر مطالب پایه‌ای زمین‌شناسی، کاربرد فرمول‌های ریاضی به زبان ساده نیز طرح شود.

کتاب حاضر در حقیقت به تغییرات پوستة زمین به زبان ریاضی می‌پردازد. از آنجا که مخاطبان آن دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری هستند سعی شده تا چینش مطالب براساس سرفصل ژئودینامیک، که مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است انجام شود تا بتوان از آن به‌عنوان منبع درس ژئودینامیک در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور بهره‌برداری نمود.

دکتر محمد آریامنش عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور تهران از جمله پژوهشگران و اساتید رشته ژئوفیزیک کشور است که فعالیت‌های قابل توجهی درخصوص توسعه این رشته انجام داده و صاحب تألیفات و مقالات علمی متعددی در این رشته می‌باشد. عمده فعالیت‌های علمی ایشان در حوزه ژئوفیزیک اکتشافی، زلزله‌شناسی و زمین ساخت فعال و مدیریت بحران است. مهندس زهرا محمودپور کارشناس اکتشاف معدن، پژوهشگر ارشد سامانه دانش‌بنیان مدیریت محیط‌زیست و زمین‌پویا در کشور است که پژوهش‌های ارزشمندی را در زمینه گرانی‌سنجی، ژئومغناطیس و زمین ساخت فعال ارائه نموده و مقالات علمی و تخصصی متعددی در حوزة تخصصی خود منتشر کرده است. ایشان در سال‌های اخیر در توسعه نرم‌افزارهای علوم زمین تلاش‌های قابل توجهی را ارائه نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما