loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مطالعات انتقادی استعمار مجازی آمریکا: قدرت نرم و امپراتوری های مجازی

ناشر امیرکبیر

نویسنده سید سعیدرضا عاملی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 644

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93060 10003022
45,000 42,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امروزه جهان در ادامة استعمار نو، شاهد استعماری جدید است که با ظهور فضایی مجازی و قابلیت‌های خیره کننده و اعجازانگیز آن پا به عرصه وجود نهاده و استعمار مجازی نام گرفته است. استعمار مجاری وظیفه دارد تا مردم و انتخاب‌های آنان را به انحصار کشانده و بازار استعماری آمریکا را رونق ببخشد.

از سوی دیگر پس از پایان جنگ سرد، جنگ نرمی آغاز گردیده که با استفاده از فضای مجازی، از آن به عنوان فرصتی برای نهادسازی جهانی آمریکا و سلطة بی‌چون چرای این کشور و استعمار بیش‌تر مردم جهان بهره‌برداری می‌شود.

در کتاب حاضر، نگارنده به بحث اینترنت، استعمار مجازی و جنگ نرم در هشت فصل با عنوان‌های مطالعه انتقادی یاهو؛ مطالعه انتقادی ام.اس.ان؛ مطالعه انتقادی گوگل؛ مطالعه انتقادی فیس بوک؛ مطالعه انتقادی توئیتر؛ مطالعه انتقادی ویکی پدیا؛ مطالعه انتقادی یوتیوب و مطالعه ای.ام.دی.بی پرداخته و قدرت نرم امپراتوری‌های مجازی و ساختارسازی با شیوه، اندیشه و زندگی آمریکایی را مورد بررسی و شناسایی قرار داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما