loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاتون و قوماندان

روایت زندگی ام‌ البنین حسینی همسر شهید علیرضا توسلی فرمانده لشکر فاطمیون

4.5 (10)

ناشر نشر ستاره ها

نویسنده مریم قربان زاده

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 336

معرفی کوتاه

کتاب خاتون و قوماندان روایت زندگی ام‌ البنین حسینی همسر شهید علیرضا توسلی فرمانده لشکر فاطمیون، به قلم مریم قربان زاده توسط نشر ستاره ها منتشر شده است.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93265 10003022
125,000 118,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خاتون و قوماندان، روایت زندگی ام‌ البنین حسینی همسر شهید علیرضا توسلی (ابوحامد) فرمانده لشکر فاطمیون است.

علیرضا توسلی معروف به ابوحامد 1 مهر 1341 در افغانستان به دنیا آمد و 9 اسفند 1393 در سوریه، شهر درعا شهید شد. او فرمانده و بنیانگذار لشکر فاطمیون بود. او تمام زندگی‌ اش را رزمنده بود و در جبهه‌ ها جنگید. با شروع جنگ ایران و عراق به کردستان رفته و بیش از یک سال در آن منطقه حضور داشت. وقتی جنگ ایران و عراق به پایان رسید، برای جنگ با ارتش شوروی به افغانستان رفت و دوباره در سال 74، زمانی که نیروهای طالبان در افغانستان روی کار آمده بودند، دوباره به افغانستان رفت. در این میان با ام البنین ازدواج کرد. این ازدواج یک پسر به نام حامد و دو دختر برای آن‌ ها به امغان آورد.

وقتی بحران سوریه آغاز شد، او در تاریخ 22 اردیبهشت ماه 1392 راهی سوریه شد و یک سال بعد در نبرد با جبهه النصره شهید شد. آرامگاه او در مشهد است.

کتاب خاتون و قوماندان به قلم مریم قربان زاده توسط نشر ستاره ها منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما