loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خدای خوب نی نی 4: نی نی زمین مال خداست

مناسب خواندن برای کودکان زیر 5 سال

ناشر جمال

شاعر زهرا موسوی

تصویرگر فاطمه زمانه رو

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 16

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93294 10003022
25,000 23,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کودکان در دوران نوزادی خود،بیش از هر دوره ای به فطرت خدادادی خویش نزدیک ترند.در این اثر،خانم زهرا موسوی سعی کرده فطرت کودکان را به شعر در آورده و زمزمه ای برای مادران و نوزادان آماده گرداند.شاعر تلاش کرده در هر شعر،با الهام از آیه ای از قرآن،جهان را از دریچه نگاه لطیف نوزادان به تصویر بکشد.مجموعه ی«خدای خوب نی نی »قصد دارد تا جهان بینی توحیدی را،از راه لطیف ترین و دوست داشتنی ترین آواها،یعنی صدای مادر و پدر به جان نوزاد بچشاند.

جهان بینی یا نگاه عمیق به جهان هستی، از نوزادی در فرزندان شکل می گیرد. همان نگاه که باید به این پرسش پاسخ دهد که «آیا این جهان خدا و سرنوشت دارد؟» دو نگاه بسیار متفاوت وجود دارد: یک باور می گوید جهان، آفریده خدای مهربان است و دارای هدف و سرنوشت و زندگی شیرین جاودانه؛ و نگاه دیگر بر این گمان که جهان زاییده یک انفجار بزرگ است و بدون هدف و بدون هرگونه سرنوشت و اساسا هدف را باید از سر نوشت.
این مجموعه شامل 6 جلد است که محتوای این جلد به شرح زیر است:

در جلد چهارم «نی نی زمین مال خداست» شاعر، نوزاد را با محل زندگی جدیدش آشنا می کند. نوزاد پس از تولد پا به جهانی می گذارد که نامش زمین است. زمینی که خداوند بسیار زیبا آفریده است. کوه دارد، دریا دارد، اسمان زیبا دارد، دشت و صحرا و جنگل دارد. زمینی که یکی از شاهکارهای آفرینش خداوند است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما