loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلسفه دین و کلام جدید: اولویت های پژوهشی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93463 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این اثر، مجموع سرفصل‌های فلسفه دین به چهار بخش تقسیم شده است:

درباره دین: در این محور مباحثی که دین را با نگاهی کلی مورد مطالعه قرار می‌دهد، شامل موارد ذیل است: منشأ دین، قلمرو دین، گوهر و صدف دین، کارکرد دین، زبان دین، انتظار بشر از دین، و نگرش تاریخی به دین (تاریخی نگری و دین) .

درباره معرفت دینی: محور درباره معرفت دینی تلاش دارد به مباحثی که فهم دین را مورد کاوش قرار می‌دهد، بپردازد. در این محور به مباحث زیر پرداخته شده است: ماهیت و مختصات معرفت دینی، منطق علم دینی، هرمنوتیک و معرفت دینی، و گزاره‌سازی دینی.

نسبت دین با علوم و مقولات دیگر: در این محور مباحثی چون دین و اخلاق، دین و فلسفه اخلاق، دین، عرفان و معنویت، دین و علم، دین و عقل، ایمان و عقلانیت، دین و فلسفه، دین و هنر، دین و علوم انسانی، دین و فرهنگ،‌ دین و دموکراسی،‌ فلسفه دین و علوم انسانی، مورد توجه بوده است.

مدعیات و آموزه‌های دینی: در محور مدعیات و آموزه‌های دینی به مباحث زیر پرداخته شده است: خداشناسی، انسان شناسی، راهنماشناسی و فرجام شناسی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما