loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گزینه‌ های روی میز: نگاهی آسیب‌ شناسانه به الگوی تربیت در خانواده

5 (1)

ناشر مهرستان

نویسنده محمدرضا مدنی فر

ویراستار محمد کاظمی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 160

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93476 10003022
80,000 72,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قدیمی‌ها برای بچه‌دارشدن، مثل امروز این‌قدر حساب و کتاب و اما و اگر نداشتند. فرزند برای آن‌ها سرمایه بود؛ سرمایه اقتصادی، اجتماعی، عاطفی و حتی اخروی. فرزند امید باقیات صالحات بود؛ اما امروزه، همه این‌ها در هاله‌ای از ابهام فرورفته است.
متأسفانه، دشواری‌ها و نگرانی‌ها به‌قدری است که برخی اساسا برای فرزندآوری دچار تردید شده و بقیه نیز پس از چند سال تأخیر در فرزندآوری، به داشتن فرزندان کمتری بسنده می‌کنند. اشتباه نکنید؛ منظور فقط نگرانی‌های اقتصادی نیست؛ بلکه نگرانی‌های تربیتی است. نگرانی از شرایطی که کنترل مسیر تربیت را از کنترل خارج کرده و خانواده گاهی احساس می‌کند با وجود تمام تلاش‌ها و دقت‌های تربیتی که در پیش گرفته، فرزند راه دیگری انتخاب کرده است.
کتاب «گزینه‌های روی میز» برای پدران و مادران و مربیانی نوشته شده که به دنبال تربیت فرزندانی هستند که بتوانند در برابر گزینه‌های رو میز، بهترین گزینه را انتخاب و بر اساس بهترین تصمیم عمل کنند
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما