loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هزاره اندوه

داستان امروز 11

ناشر سپیده باوران

نویسنده قاسم رفیعا

ویراستار محمدکاظم کاظمی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 214

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93495 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
40,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

طرقبه شهری است ییلاقی در نزدیک مشهد با آب و هوایی دلپذیر و تاریخی کهن و پر از حادثه. این شهر مردان و زنان برجسته و نیز وقایع تاریخی مهمی به خود دیده است، ضمن این که آثار تاریخی و طبیعی قابل توجهی نیز دارد.
«هزارۀ اندوه» یک رمان تاریخی است و در آن، در پرتو ماجراهای یک جوان اهل طرقبه، روایتی از تاریخ این شهر بیان شده است. نویسنده در یک روایت غیرخطی از نظر زمان، به گذشته نقب می‌زند و آدم‌ها، جای‌ها و وقایع این منطقه را با لحنی داستانی توصیف می‌کند. در این کتاب با شماری از عرفا، حکما، شخصیت‌های سیاسی، فعالان اقتصادی، افراد صاحب‌نفوذ اجتماعی، ورزشکاران و هنرمندان این شعر آشنا می‌شویم، البته همه در سلسلۀ یک روایت داستانی جذاب.
قاسم رفیعا، نویسندۀ کتاب، از شاعران و نویسندگان خوب این شهر است و پیش از این هم از او آثار در حوزۀ شعر و ادبیات داستانی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما