loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیش درآمدی بر مسئله شناسی علوم اجتماعی در ایران

از مجموعه پروژه‌ های طرح جامع اعتلای علوم انسانی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93687 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
61,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پیش درآمدی بر مسئله شناسی علوم اجتماعی در ایران بر آن است که پیشنهادهای برای چارچوب و منطق صورت بندی مسائل علوم انسانی و اجتماعی در ایران ارائه کند.
بدین منظور چالش های فراروی علوم انسانی و اجتماعی در ایران را از سه دریچه بررسی می کند؛ مردم، دانشگاهیان و مدیران بررسی این چالش ها بر سه انگاره استوار است؛
نخست، خاستگاه علوم انسانی و اجتماعی رایج در دانشگاه های ایران غرب است، دوم، این علوم از میان مکاتب، اندیشه ها و دیدگاه های متفاوت و متنوع غربی اقتباس شده است، و سوم، این علوم در تصمیم گیری و سیاست گذاری برای حل مسائل انسانی و اجتماعی کشور به کار رفته است. روشن است چنانچه کاربست علوم انسانی و اجتماعی در حل مسائل کشور با هیچ چالشی روبه رو نبود، هیچ نقدی متوجه سه انگار یادشده نمی شد. اما چالش های فراروی علوم انسانی و اجتماعی در ایران چنین نقدی را ضرورت می بخشد.

این کتاب در تلاش است بر پایه چنین نقدی، پرتوی بر مبانی فلسفی و معرفتی شناسایی مسائل علوم انسانی و اجتماعی در ایران بیندازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما