loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بیست منهای یک: خاطرات دوران کرونا

داستان هایی از ویروس کووید نوزده (کرونا)

1 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93709 10003022
17,000 15,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امروزه ویروس کرونا برای تمامی کشورهای جهان مشکلات و خطرات جدی را به جای گذاشته و به نوعی می‌توان گفت بسیاری از دولت‌ها را دغدغه‌ مند کرده است.

از آنجایی که کشور ما در طول تاریخ همیشه در مواقع بحران عملکردهای درخشانی از خود به جای گذاشته است، در قبال این ویروس هم راهکارهای منحصر به فردی داشته است و با توجه فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ورود نیروهای مخلص و جهادی در میان مبارزه با کرونا گروه‌ های جهادی یکی از شاخه‌ های مهم تلقی می‌شوند.

کتاب بیست منهای یک، مجموعه داستان های کوتاهی است که بیانگر گوشه‌ای از خاطرات بارز این خط مقدم با ویروس کرونا را در بر می‌گیرد. این کتاب خاطره‌ها و اتفاق‌های تلخ و شیرین نیروهای جهادی را پس از اعلام فراخوان، جمع آوری و در قالب داستان‌ های کوتاه بازنویسی کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما