loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آدم خوبه

مجموعه محور مقدس؛ 2

ناشر کتاب نیستان

نویسنده علیرضا موذن

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 374

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93742 10003022
75,000 71,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه محور مقدس که به قلم دکتر علیرضا مؤذن نوشته شده به بررسی جریان‌های دینی و شبهات اعتقادی و معرفی محور مقدس دین می‌پردازد. ویژگی این مجموعه درنظر گرفتن نیاز امروز و دینداری در عصر مدرن است. مؤذن در این مجموعه ابتدا با رویکردی برون دینی به مباحث پرداخته و در ادامه با رویکرد درون دینی اعتقادات شیعی را بر اساس عقل و نقل بررسی کرده است. در جلد آخر نیز به بزرگترین دشمن بشر یعنی شیطان پرداخته شده است.

زندگی در عصر جدید تحولات زیادی در پی داشته و پرسش‌های تازه‌ای را شکل داده است شبهات دینی و اعتقادی زیادی مطرح و در رسانه‌ها پخش شده‌اند و فضای امروز نیازمند تببین جدیدی از این پرسش‌ها است.

در این مجموعه نویسنده تلاش کرده با ساده‌سازی مفاهیم پیچیده علمی و استفاده از قالب داستانی و تصاویر کاریکاتوری و طنز، مهم‌ترین مباحث اعتقادی را جوری مطرح کند که به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کند و برایش درونی شود.

آدم خوبه جلد دوم از مجموعه محور مقدس است که به سراغ ایده «امام‌محوری» می‌رود. نویسنده در این اثر نشان می‌دهد که جریان‌های اخلاق‌محور و احکام محور تنها ادعای این مفاهیم را دارند و درواقع نه اخلاق محور و نه احکام‌محورند. از سوی دیگر مشخص می کند که امام‌محورها هم با قبول افتراض اطاعت امام باید سعی کنند هم اخلاق مدار و هم احکام مدار باشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما