loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ادموند گانگلیون و پسر

ناشر افق

نویسنده ژوئل اگلوف

مترجم اصغر نوری

ویراستار رضا فیض

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 124

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93754 10003022
35,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ادموند گانگلیون و پسر اولین رمان ژوئل اگلوف (Joël Egloff) نویسنده و فیلم‌نامه نویس فرانسوی است که در سال 1999 میلادی منتشر شد و جایزه آلن فورنیه را برای او به ارمغان آورد. اگلوف متولد 1970 در شهر موزِل (واقع در ناحیه فرههنگی فرانسوی- آلمانی) است که در آغاز جوانی به پاریس رفت تا در رشته سینما درس بخواند. او که مدتی فیلنامه می‌نوشت و دستیار کارگردان هم بود امروز کاملا به حرفه نویسندگی می پردازد. او 5 رمان نوشته که از میان آنها اثر منگی در سال 2005 جایزه لیو انتر (Livre Inter) را به خود اختصاص داه است.

وقتی از مولو می‌پرسیدند که در زندگی چه کار می‌کند، جواب می‌داد: «تو کار پیراپزشکی ام» و وانمود می‌کرد از کارش راضی است. ژرژ مسائل مربوط به هویتش را از خیلی وقت پیش حل کرده بود و وقتی همین سؤال را ازش می‌پرسیدند، صادقانه جواب می‌داد: «من تو زندگی هیچ کاری نمی‌کنم، تو بخش مرگ مشغولم.» به هر حال، آنها به ندرت مجبور می‌شدند به چنین سؤالی جواب بدهند. توی روستا، آدم فضولی نبود، دیگر نبود، همه می‌دانستند که کی، کی است و چه‌کار می کند. (ص. 20-19)
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما