loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ موضوعی جهاد و دفاع در آیینه آیات و روایات (دوره پنج جلدی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 92614 10003022
865,000 821,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فرهنگ موضوعی جهاد و دفاع در آیینه آیات و روایات برای دسترسی آسان محققان علوم اسلامی در عرصه جهاد، دفاع و شهادت گردآوری شده است.

این پژوهش مشتمل بر 369 آیه قرآن و قریب به 600 روایت جهادی است که از منابع روایی مهمی مانند: نهج‌البلاغه، غرر الحکم، فرهنگ سخنان امام حسین (ع)، صحیفه سجادیه، وسائل الشیعه، مستدرک الوسایل و بحار الانوار استفاده شده و در پنج بخش کلی جهاد و دفاع، نیروی انسانی، اطلاعات و حفاظت، طرح و عملیات و تجهیزات و پشتیبانی سامان یافته است.

فضیلت و جایگاه جهاد و دفاع، فلسفه جهاد، وجوب دفاع و جهاد، آثار و برکات جهاد و دفاع، عواقب جهادگریزی و موانع جهاد، لزوم صبر و پایداری در جنگ شرایط ترک جهاد، جهاد در ادیان الهی، جنگ بدر و احد، غزوات پیامبر (ص)، فتح مکه، جنگ‌های امام علی (ع)، جهاد با اهل کتاب و مشرکان، منافقان و جهاد، صلح، جهاد و سنت‌های الهی، مرزبانی، پیروزی و شکست در جهاد و عوامل هر یک از آنها، امدادهای غیبی در جنگ و جهاد و مصادیق آن، جنگ در ماه‌ های حرام، فنون نظامی، مدیریت جنگ، حقوق مادی و معنوی مجاهدان در راه خدا و جنبه‌ هایی از عملیات جنگ و تکنیک های نظامی و جاسوسی از مهم‌ ترین عناوین فرعی این معجم به شمار می‌ آید.

این مجموعه به 3 بخش با عناوین زیر تقسیم شده است.

جهاد و دفاع در آینه آیات و روایات
جهاد در آینه قرآن (2 جلد)
جهاد در آینه روایات (2 جلد)
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما