loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

منظومه نفوذ در ادبیات رهبر معظم انقلاب

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

نویسنده محمد رستم‌ پور

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 332

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا در این اثر، منظومه نفوذ در ادبیات رهبر حکیم انقلاب را بصورت خلاقانه و منظومه‌ ای تبیین و ارائه نماید.

این کتاب در پنج فصل به موضوع نفوذ از دیدگاه رهبر حکیم انقلاب پرداخته است:

در فصل اول چرایی و چیستی نفوذ و گونه‌های آن.

در فصل دوم عرصه‌ ها و شیوه‌ های نفوذ مانند نفوذ فرهنگی رسانه‌ ای، نفوذ سیاسی، نفوذ اقتصادی و نفوذ امنیتی مورد بحث قرار گرفته است.

در فصل سوم اقسام، آماج و اهداف نفوذ بررسی شده است.

در فصل چهارم مکمل و موانع نفوذ با توجه به قشرهای مختلف بررسی شده و مراقبت‌ها، هوشساری و بصیرت‌های لازم مورد تأکید قرار گرفته است.

در فصل پنجم پیوست‌ ها که شامل نمودارها و اینفوگرافیک بحث‌های کتاب به‌صورت ابتکاری و زیبا بیان شده است.

«برخی در داخل کشور بی‌ میل نبوده و نیستند مسئله هسته‌ای، آغاز یک سیر پردامنه و طولانی گفتگو در موضوعات اختلافی ایران و آمریکا به‌ویژه مسئله جنگ سوریه و حمایت مقاومت از ایران باشد. اما طرح موضوع راهبردی «نفوذ» از سوی رهبر معظم انقلاب در تاریخ بیست و پنجم شهریورماه 1394 و تکرار و بسط محتوای آن در تاریخ 11 آبان ماه و چهارم آذرماه همان سال، یبب شد ذهن و بیان نخبگان، مسئولان، جوانان و گروه‌ها و اقشار مختلف مردم به‌سوی اشارات جدید رهبر معطوف شود.
رخدادی که بعد از آشکار شدن بدعهدی و پیمان شکنی آمریکا در اجرای برجام، شرایط جدیدتری پیدا کرد و حتی این پرسش را پیش روی افراد و گروه‌های دغدغه‌مند و فکور انقلاب قرار داد که ادبیات نفوذ چیست؟ این کلمه در بیان رهبر معظم انقلاب چه معنایی دارد؟ آیا می‌توان برای این کلمه، یک منظومه واژگان تدارک دید؟

الزامات و پیش‌نیازهای فهم مقصود ایشان چیست؟ طرح این موضوع در فضای پس از امضای برجام چه دلالت‌ها و نتایجی درار؟ آیا ایشان برای نخستین بار به نفوذ توجه داده‌اند؟ تفاوت اشارت بعد از برجام با بیان‌های پیشین در سال‌های گذشته چیست؟»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما