loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهنمای فرهنگ مادی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93934 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
230,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب راهنمای فرهنگ مادی، به بررسی انتقادی مفاهیم، سنت‌های (نظریه‌های) مطالعاتی، فرآیندها، قلمرو های مطالعاتی و مباحثاتی می‌ پردازد که حول مطالعات فرهنگ اشیا شکل گرفته‌اند.
این اثر، ضمن بررسی آخرین یافته‌ها و تحلیل‌ها در هر قلمرو، ظرفیت‌ ها و قابلیت‌ های رشد آتی این سنت مطالعاتی را مورد بحث قرار می‌دهد.

کتاب راهنمای فرهنگ مادی بر این نکته تأکید می‌کند که مطالعه جنبه مادی به اندازه تمرکز بر زبان (که در رشته زبان‌شناسی و مردم شناسی زبانی رسمیت یافته) یا روابط اجتماعی (که در جامعه‌شناسی و مردم‌ شناسی اجتماعی رسمیت یافته) یا فضا (جغرافی) یا بازنمایی‌ها (مطالعات تاریخی ادبیات و هنر) یا تمرکز بر روابط تولید، مبادله و مصرف (اقتصاد)، در فهم فرهنگ نقشی اساسی ایفا می‌کند. این کتاب، با گردآوری طیف گسترده‌ای از رویکردهای مختلف به فرهنگ مادی، در پی آن است تا آگاهی علمی درباره سرشت مادیت و پیامدهای آن بر دانش فرهنگی، اجتماعی و تاریخی را تقویت کند.

یکی از اهداف اصلی این کتاب، کمک به ایجاد رابطه‌ ای جدید میان مردم‌شناسی اجتماعی-فرهنگی و مردم‌ شناسی دیرینه‌ شناسانه است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما