loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شکار تبهکار: ده سال جستجو در پی بن لادن از 11 سپتامبر تا ابوت آباد

ناشر اطلاعات

نویسنده پیتر ال. برگن

مترجم عباسقلی غفاری فرد

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 404

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93943 10003022
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «شکار تبهکار؛ از 11 سپتامبر تا ابوت آباد» در رابطه با زندگی بن لادن و کشته شدن او در پاکستان است.

نویسنده در این کتاب به بررسی زندگی بن لادن در سال‌های پس از واقعه 11 سپتامبر پرداخته‌ و تعقیب و گریزها برای یافتن او را تصویر کرده است. وی همچنین عملیات 38 دقیقه‌ای که با هدایت آمریکایی‌ها از پنتاگون‌ منجر به لو رفتن محل اختفا و مرگ بن لادن شد را نیز لحظه به لحظه توصیف کرده است.

این کتاب به شرح راهبردها و دستورات مقامات آمریکایی برای مقابله با بن لادن و حوادث پس از 11 سپتامبر پرداخته و تک تک آنها را شرح داده است؛ برای نمونه جورج بوش پس از فرو ریختن برج‌های دوقلو خطاب به مقامات سیا این دستور را داده بود «بن لادن را می‌خواهم: زنده یا مرده».

نویسنده این کتاب همچنین تحقیق کاملی در مورد ده روز پایانی زندگی بن لادن انجام داده و تلاش کرده تصویر گویایی از زندگی وی تا کشته شدن او در مقابل تلویزیون ارائه دهد. پس از کشته شدن بن لادن، نویسنده این سوال را مطرح کرده که «آیا مقامات پاکستانی از حضور بن لادن در زیر دماغ خود آگاه بودند»؟ سوالی که مقامات آمریکایی در همان ابتدا برای جلوگیری از تنش‌های بیشتر میان روابط این دو کشور هر گونه اطلاع مقامات پاکستانی از این موضوع را انکار کردند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما