loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقتصاد مقاومتی در قرآن

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده علی بیرانوند

ویراستار حسین صادقی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 255

معرفی کوتاه

نوشتار حاضر گامی در جهت تبیین و واکاوی (ابلاغیه سیاست های اقتصاد مقاومتی) است که تلاش دارد با تکیه بر مبانی و معارف قرآنی برخی از بند های آن سیاست های کلی را بررسی و واکاوی کند.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93988 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

جریان سازی گفتمان اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین راهکارهایی است که می توان زمینه ساز پیشرفت و رونق اقتصادی در یک جامعه شده و عدالت و امنیت پایدار را برای آن به ارمغان آورد از طرفی اگر این گفتمان اقتصادی تبدیل به یک معادله و گفتمان قرآنی شده و زوایای علمی، مبانی، اصول و شاخص های مختلف آن به خوبی مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد انگیزه و رغبت عموم مردم برای فراگیری و فراگیر کردن آن در جامعه بیشتر خواهد شد اقتصاد مقاومتی طرح و برنامه‌ای است که جامعه اسلامی می‌تواند با اجرایی کردن آن بر مشکلات اقتصادی فائق آید و دشمنی را که با تحمیلی جنگ اقتصادی تمام عیار در برابر این ملت بزرگ صف‌آرایی کرده به شکست و عقب نشینی وا دارد.
از این رو در این نوشتار تلاش شده زوایای مختلف طرح و برنامه اقتصاد مقاومتی از منظر قرآن کریم مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما