loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صراحت تمام‌ عیار: چگونه رئیس قاطعی باشیم و انسانیتمان را هم از دست ندهیم

ناشر آریانا قلم

نویسنده کیم اسکات

مترجم سعید قدوسی نژاد

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 432

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 94047 10003022
328,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مخاطب اصلی کتاب صراحت تمام عیار، مدیران و سرپرستان و رهبران سازمانی هستند؛ کسانی که به نوعی با «زیردست» روبه‌رو هستند و باید یک مجموعه‌ی انسانی را اداره ‌کنند.

اما حرف‌های کیم اسکات برای ارتقاء مهارت ارتباطی در میان اعضای یک تیم هم مفید است و توصیه‌هایش می‌تواند به بهبود کیفیت کار تیمی نیز کمک کند.

ضمن این‌که کتاب صراحت تمام عیار، صرفاً به مبحث مهارت ارتباطی محدود نیست و نویسنده، بسیاری از تجربیات دیگر خود را در مقوله‌ی استخدام، ارتقا و تشویق کارکنان و ارزیابی عملکرد در آن گنجانده است.

حتی در موضع یک کارمند ساده – که وظیفه‌ی سرپرستی از دیگران را بر عهده ندارد – و یا در خارج از فضای کسب و کار هم می‌توانید از ایده‌ها و حرف‌های کیم اسکات استفاده کنید. اما طبیعتاً بخش قابل‌توجهی از صحبت‌های او (مثلاً درباره‌ی نظام پاداش و جبران خدمت و استخدام و اخراج) به کارتان نخواهد آمد.

در کل می‌توان گفت این کتاب، هیچ مخاطبی را دست خالی برنمی‌گرداند. اما هم‌چنان مخاطب اصلی‌اش کسانی هستند که از قدرت و اختیار نسبتاً بالایی در محیط کار برخوردارند یا در قالب یک تیم فعالیت می‌کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما