loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سایه ‌روشن‌ های تقوا در فضای مجازی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 94097 10003022
128,000 115,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

صیانت و امنیت فضای مجازی، بسته به عمل سالم و هنجارمندی کاربران بوده و بکار بردن تدابیر کنترلی در این زمینه تا زمانی که شاهد بومی شدن فضای مجازی باشیم، به بن بست رسیده است.
مسلح بودن به سلاح تقوا، خودکنترلی و بکارگیری تربیت اخلاقی افراد در فضای مجازی از راهبردهای اصلی و فردی صیانت در فضای مجازی هستند.

اشاعه فحشا، عادی شدن روابط میان نامحرم، ترویج ناسزا، دروغ، انتشار تصاویر خصوصی، تمسخر، توهین به اقوام، ترویج سنت های جاهلی و … از جمله گناهانی هستند که در فضای مجازی عادی جلوه می نماید.

همینطور، اجرای سیاست های فرهنگی در حکومت اسلامی در سطوح مختلف فردی، گروهی، جمعی و حاکمیتی، جهت هموارکردن زمینه های اجرای امر به معروف و نهی از منکر آثار و برکات زیادی در اجرای این فریضه و تقوای اجتماعی خواهد داشت.

در نتیجه پژوهش حاضر، راه کارهایی کاربر محور، خانوادگی و اجتماعی، هم برای برنامه ریزی های کلان و هم بکارگیری آن با محور فرد و خانواده مطرح شده است. لذا مطالعه آن به مدیران و تصمیم گیران حوزه فرهنگ و فناوری های مجازی، و خانواده ها توصیه می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما