loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عرفان اجتماعی در نهضت حسینی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 94133 10003022
72,000 64,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

عرفانی اجتماعی تربیت معنوی و جامعه­‌سازی مبتنی بر آموزه­‌ها و باید و نبایدهای سلوکی را تمهیدی بر تکوین تمدن نوین اسلامی قرار داده تا پیشرفت همه جانبه در عرصه‌­های گوناگون را به حیات طیبه اجتماعی پیوند بزند و احقاقِ حق و اقامهِ عدالت اجتماعی در آن موضوعیت بیابد. فلسفه اجتماعی اسلام و عرفان ناب اسلامی در تحقق و تعین همین واقعیت است.

عرفانی که سه اصل: هدایت، تربیت و ولایت را در فرایند تعریف و تنظیم ارتباط با خدا و اجتماع درپرتو ارتباط با انسان کاملِ مکمل معنا و مصداق بخشید.

نهضت حسینی عرفان و عارفان اجتماعی تمدن ساز را به‌عنوان “عرفانِ معیار”، “سلوکِ سنجشگر” و “شهودِ شاخص” در “میدان جهاد و شهادت” متجلی ساخته و اُسوه صائب و شاهد صادق اهالی سلوک اجتماعی- سیاسی شد.

کتاب حاضر رابطه دوسویه بین توحید و امامتِ مبتنی برعناصر، ارزش‌ها و مقامات عرفانی با روحِ اجتماعی و نشانی های انقلابی – جهادی تبیین می‌کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما