loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بیت نمای شاهنامه: بر پایه چاپهای مسکو، ژول مول و چاپ اول دکتر خالقی مطلق (دوره دو جلدی)

ناشر اطلاعات

گردآورنده کتاب سید علی محمدرضایی جواهری

مقدمه نویس جلال الدین کزازی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 1051

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 94225 10003022
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر بیت‌نمای شاهنامه فردوسی است که در دو‌ بخش تدوین یافته است: بخش نخست برپایه چاپهای مسکو، ژول مول و دکتر خالقی گردآوری شده است و بخش دوم برپایه‌نامه باستان، و شاهنامه‌ای با ویرایش نوآیینی و دانشورانه از استاد میرجلال‌الدین کزازی و چاپ سوم شاهنامه « ترنر‌ماکان»، به کوشش دکتر محمد دبیرسیاقی که گردآوری خواهد شد.

دفتر حاضر در برگزیده همه بیتهای متن و حاشیه چاپهای مسکو، خالقی مطلق و متن ژول مول ‌است و به این جهت «بیت‌نما» نامگذاری شده که نشان دهنده تمام ابیات اصیل و الحاقی است که در دست نویس‌های معتبر به دست آمده ، مورد استفاده ویراستاران شاهنامه پژوه قرار گرفته و با توجه به سنجه‌های دانشورانه مورد نظرشان، ابیات را در متن و حاشیه شاهنامه‌ها جای داده‌اند.

این کتاب در دو مجلد سامان یافته است، جلد نخست حرف« الف» تا« خ » و جلد دوم حرف« د» تا« ی» را شامل می‌شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما