loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اطلس جغرافی من

جهان، چنان که پیش از این هرگز ندیده اید!

ناشر سایان

نویسنده گروه مولفین انتشارات دورلینگ کیندرزلی

مترجم الهام شوشتری زاده

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 160

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 94303 10003022
900,000 855,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اطلس˚ جهان حیرت انگیز ما را در قالبی سه بعدی پیش چشم تان می گذارد و پس از مروری بر سیر پیدایش و تحولات زمین، خوانندگان را قاره به قاره با شگفتی های سیاره ی خاکی آشنا می کند. هر قاره به تفصیل و در عین حال مختصر و مفید معرفی شده است و کتاب مهم ترین ویژگیهای جغرافیایی، شهرها یادبودها، خصوصیات جمعیتی، حیات وحش و دیگر اطلاعات مربوط به قاره ها را به شیوه ای جذاب عرضه می کند. از دریاچه های بزرگ آمریکای شمالی گرفته با آب سنگ بزرگ مرجانی استرالیا، این کتاب چشم انداز جامعی از مهم ترین جنبه های طبیعی و اجتماعی حیات روی کره ی زمین ترسیم می کند. «اطلس جغرافی من» برای همه ی کودکان و نوجوانانی که درباره ی جهان پیرامون خود و تنوع این جهان کنجکاوند مرجعی عالی و سودمند است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما