loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نامه های شوپن

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده فردیک شوپن

مترجم محسن الهامیان

گردآورنده کتاب خنریک اوپینسکی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 568

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این نامه ها که انتشار آن‌ها در مجموعه ای چنین کامل تا به امروز صورت نگرفته، از چندین نظر دارای اهمیت است. این نامه ها انگیزه و به انجام رسیدن بعضی از تصنیفات شوپن را بر ما معلوم می کنند و نشانگر رفتار های شخصی و طرز فکر او هستند. استادان و همشاگردی های او را به ما معرفی می کنند و محیط زندگی دوران کودکی را که در شکل گیری شخصیت شوپن به عنوان یک انسان و یک موسیقی‌دان نقش داشته است، در مقابل چشمان ما زنده می کند.

فردریک فرانسوا شوپن (Frédéric François Chopin) زاده 1 مارس 1810 – درگذشته 17 اکتبر 1849) یکی از تأثیرگذارترین موسیقی‌دانان لهستانی و نوازنده برجستهٔ پیانو در دوره موسیقی رمانتیک بود.او تعدادی از فرم‌های موسیقی را ابداع نمود اما مهم‌ترین نوآوری‌هایش را درقالب فرم‌هایی مثل سونات پیانو، والس، نوکتورن، اتود، پرلود و پولونِز به نمایش گذاشته‌است. فردریک شوپن در تمام طول عمر خود از ضعف جسمانی رنج می‌برد تا آنکه در سال 1849 در 39 سالگی بر ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما