loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پنجاه نویسنده کلیدی عکاسی

ناشر بیدگل

نویسنده مارک دردن

مترجم نسرین طالبی‌ سروری | محمدحسین خسروی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 492

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

هرچند عکاسی در مقایسه با سایر هنرها، چندان کهنسال به نظر نمی‌رسد، اما با توجه به عمر 170 ساله‌اش دیگر می‌توان با اطمینان گفت که به بلوغ رسیده است و چه بسا اکنون در اوج طراوت و سرزندگی باشد.
از بخت خوش عکاسی، این رسانه در برهه‌ای تولد یافت که تأمل نظری دربارۀ هنرها به کردوکاری مقبول و حتی ضروری تبدیل شده بود، به نحوی که می‌توان گفت تاریخ عکاسی ربطی وثیق با تاریخ نوشتن دربارۀ آن دارد.

بر این اساس، کتاب حاضر به معرفی برخی از مهم‌ترین نویسندگانی می‌پردازد که به شیوه‌های مختلف، و از دیدگاه‌های گوناگون، دربارۀ عکاسی نوشته‌اند و این چنین، نقشی مؤثر در شکل‌دادن به فهم و درک امروزی ما از این رسانه ایفا کرده‌اند.
از پروست و بودلر تا باتای و بارت، و از بازن و بنیامین تا سانتاگ و دریدا،

کتاب حاضر مروری است موجز و روشن بر آرا و افکار طیف متنوعی از برجسته‌ترین نویسندگان و نظریه‌پردازان عکاسی.

پنجاه نویسندۀ کلیدی عکاسی یک راهنمای مقدماتی و جذاب و شفاف است. این کتاب هم مرجعی مفید برای دانشجویان و دست‌اندکاران عکاسی است و هم راهنمایی جامع برای همۀ کسانی که به ژرف‌اندیشی و نگارش نظری دربارۀ عکاسی علاقه‌مند هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما