loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بانوی انقلاب: خانم خدیجه ثقفی همسر گرامی امام خمینی (س) در آینه خاطرات

ناشر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)

گردآورنده کتاب علی ثقفی | علی داستانی پیرکی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 653

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 94539 10003022
158,000 142,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آنچه پیش رو دارید بازخوانی سرگذشت بانوی انقلاب اسلامی، سرکار خانم خدیجه ثقفی، فرزند حضرت آیت الله حاج میرزا محمد ثقفی، همسر حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیهم) است.
بدون شک این بانوی مکرمه نقش عمده ای در همه مراحل زندگی حضرت امام (دوران تحصیل، تدریس، مبارزه، تبعید، انقلاب و رهبری) داشته است و از این رو خانم حق بزرگی بر همه افراد ملت مقتدر ایران دارد.

شناخت ابعاد وجودی این بانوی بزرگ در پشت پرده عفاف، یک ضرورت اجتماعی، و شناساندن او به جامعه امروز و نسلهای آینده، وظیفه همه کسانی است که توانایی انجام این رسالت دینی ـ ملی را دارند.
خانم خدیجه ثقفی با نزدیک به یک قرن زندگی پربرکت می تواند یکی از بهترین الگوهای رفتاری برای هر بانویی باشد که می خواهد اسلامی زندگی کند، اسلامی بپاید و بر بلندای قله رفیع انسانی ـ الهی قرار گیرد.

نوشته پیش رو عمدتاً مبتنی است بر دست نوشته های خانم که در دو کتابچه چهل برگ ـ حدوداً صد صفحه ـ به خط مبارک خودشان می باشد و اصل آن در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) موجود است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما