loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اطلس لشکر 17 علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس

اطلس یگانی 5

3 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 94643 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

لشکر 17 علی ابن ابیطالب (ع) یکی از مهمترین یگانهای رزمی و قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
این یگان در طول هشت سال دفاع مقدس، در 17 نبرد مستقیم، سه نبرد تحت امر و 28 عملیات پدافندی در جبهه شمال غرب و جنوب، نقش موثری ایفا کرد.

در این کتاب در 7 فصل، خلاصه ای از عملکرد آفندی لشکر در هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیده است به طوریکه از چگونگی تاسیس و گسترش یگان از عملیات محرم تا والفجر4 بیان شده است و نیز به عملکرد لشکر، در عملیاتهای خیبر، بدر، عاشورای 2 و والفجر 8 و در مورد کارنامه موفق لشکر در عملیاتهای کربلای 1 تا 5 بیان کرده است و همچنین در مورد مأموریتهای این لشکر در عملیاتهای کربلای 8 و والفجر10 و عملیات مرصاد شرح می دهد.
در ضمن در فصل پایانی این کتاب از فعالیتهای پس از جنگ لشکر اشاره شده است.

این کتاب سعی دارد از حماسه سازی رزمندگان غیرتمند استان مرکزی، سمنان و زنجان بیان کند.

در گردآوری این اطلس، از منابع مربوط به لشکر17 علی ابن ابیطالب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و پیش نویس کارنامه عملیات لشکر17 استفاده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما