loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اخلاق حرفه ای در تربیت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 94682 10003022
110,000 104,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نهاد تربیت، امروز مسئولیت بسیار پیچیده‌ای را برای پرورش همه‌جانبه نسل جدید بر عهده دارد و بی‌گمان برای رسیدن به اهداف خود، باید هدفمند، روشمند و مسئولیت‌پذیر عمل کند. سازمان‌های تربیتی فضیلت‌مدار، هم در تربیت نسل جدید موفق‌ترند، هم خود، رشد و بالندگی بیشتری را تجربه می‌کنند و هم، الگوی مؤثرتری برای جامعه هستند. از‌این‌رو؛ تقویت اخلاق حرفه‌ای، یک راهبرد اساسی در این زمینه محسوب می‌شود.
کتاب حاضر علاوه بر بحث‌های نظری همچون مفهوم‌شناسی و سیر تاریخی اخلاق حرفه‌ای در تربیت ( ایران و غرب)، مشتمل بر بحث‌های کاربردی در زمینه فضایل اخلاقی و رفتارهای اخلاقی معلمان و سازمان‌های تربیتی است؛ با این امید که بتواند راهنمای روشنی برای عمل، در اختیار آنان قرار دهد و و همچنین، آنها را برای رفع تزاحمات اخلاقی در محیط‌های تربیتی کمک کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما