loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر سوره مبارکه نبا - جلد دوم

سلسله تقریرات دروس تفسیری حضرت آیت الله مهدوی کنی

5 (1)

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده محمدرضا مهدوی کنی

تحقیق و تنظیم کتاب محمد عترت دوست

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 279

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 95002 10003022
139,000 125,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تفسیر سوره مبارکه نبأ، که توسط حضرت آیت الله مهدوی کنی ره در دانشگاه امام صادق علیه السلام ایراد گردیده در دو جلد تحقیق و تنظیم شده و موضوعات اصلی آن تفسیر و تبیین «مهم‌ترین پرسش بشریّت»، «مهم‌ترین خبر جهان هستی»، «سرانجام کافران و متقیّان» و «توصیف قیامت» است.

نگاه عالمانه، تخصصی و چند بُعدی حضرت استاد به آیات این سوره مبارکه باعث شده است که این بخش از مطالب تفسیری ایشان، از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار گشته و برای علاقه‌مندان به معارف اسلامی و مباحث تفسیری، بسیار مفید واقع شود.

نقدهایی که به نظریه «نمادین بودن آیات قرآنی» وارد کرده و با ادله متعدد این نظریه را ابطال نمودند؛ وجود احتمالات مختلف در خصوص آیه «لابِثِینَ فِیهَا أَحْقَابًا» و مسئله مدت زمان توقف مجرمان در جهنم و توضیح و نقل و نقد احتمالات مختلف توسط حضرت استاد نشان دهنده دغدغه های اصلاحی و اجتماعی ایشان برای معرفی روش صحیح تفسیر قرآن کریم و از نمونه های عالی چگونگی تفسیر آیات قرآن کریم به واسطه دیگر آیات نظیر آن و اجرای روش تفسیر قرآن به قرآن بوده و توجه به آن زمینه ساز طرح بحث های جدید در حوزه علوم و معارف قرآن کریم خواهد شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما