loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرتوها 3: اخلاق روزه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9502 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
1,500 1,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اخلاق روزه عنوان دیگری است از مجموعه پرتوها که برخی دیدگاهها و تجربیات معرفتی امام موسی صدر را در پیوند با روزه منعکس می کند.تنوع مطالب این کتاب به سبب تنوع شرایط زمانی و مناسبت های تاریخی و جغرافیایی است که امام در آن یا برای توضیح آن ها سخن گفته اند.اما در عین آن تنوع ، همه بخش های کتاب وحدت و انسجام موضوعی دارد ، زیرا از منظرهای مختلف ، روزه و معانی ، ابعاد و تاثیرهات و جلوه های آن را در طول زمان تعیین می کند.

هنگامی که ماه رمضان و روز عید به روزمرگی و عادت تبدیل می گردند، طبیعی است که از مظاهر زندگی عادی تجاوز نمی کنند و در ظرف زمانی محدود خود متوقف می شوند. اما ماه رمضانی که از ارکان اسلام است و عید فطری که از اعیاد اسلامی است خصوصیاتی کاملا متفاوت دارند. رفتارهای سطحی و سوم و عادتها را در می نوردند و از محدوده زمانی خارج می شوند. با این اوصاف متوجه می شویم که هدف این عبادات پس از عید است. ماه رمضان زمان آماده سازی و روز عید آغاز عمل است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما