loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جشن خرگوش ها

ماجرای دشت مرموز

5 (3)

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده محمد میرکیانی

تصویرگر سعید رزاقی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 95156 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جشن خرگوش ها، جشنی در دنیای افسانه ساز خرگوش ها و دوستان آنهاست. هیچ کس نمیداند چرا یک جشن شادی آفرین ناگهان رنگ و روی یک راز بزرگ به خود می گیرد. خرگوش ها جشنی به اسم جشن هویج دارند که در انی جشن دو بچه‌خرگوش گم می‌شوند. پدر و مادر دو خرگوش گمشده نگران فرزندانشان هستند. کجا باید آنها را پیدا کنند؟ آیا اتفاقی برایشان افتاده است؟ نکند حیوانی درنده آنها را خورده باشد. در ادامه داستان که بیشتر شبیه افسانه است، آنها به روباه‌ها مشکوک می‌شوند و...

در این رمان خرگوش ها، روباه ها، کلاغ ها و کبک ها هریک درگیر ماجرایی می شوند پر از معما که از جشن خرگوش ها آغاز می شود. جشنی که گویا ماجراهای آن پایان ندارد. ماجراهایی پر از تصویرهای عجیب و غریب که تنها در داستان ها روی می دهد، خواندنی و دیدنی!

جشن خرگوش ها که از مجموعه کتاب‌های پروانه به نشر است به قلم محمد میرکیانی برای کودکان نوشته شده است. این داستان برای مخاطب کودک نوشته شده است.

غروب از راه رسیده بود هوا رو به تاریکی می رفت. روبیچ و رازو یک طرف و روپیر طرفی دیگر ایستاده بودند. نگاه آنها به کوه بلندی دوخته شده بود که در تاریک و روشن غروب تا آسمان قد کشیده بود. ناگهان در بالای کوه بازاگ پر کشید و در سینه کوه چرخی زد و به سوی پایین آمد و با صدای بلندی که به گوش آن ها برسد گفت: «آماده باشید!» بازاگ این را گفت و پرواز کرد و در تاریکی کمرنگ غروب گم شد.
تنها چیزی که از او باقی ماند بادی بود که از پرواز بلند او به سروصورت روپیر و روبیچ و رازو خورد و آنها را در جا تکان داد وقتی صدای پرواز بازاگ در دور و نزدیک دره ددان گم شد، ناگهان آتشی بزرگ شعله کشید و موج گرمای آن به سروصورت سه روباه خورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما