loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک لیوان حرف خنک

مهارت های کنترل خشم در خانواده

ناشر مهرستان

نویسنده مجید جعفری هرفته

ویراستار فاطمه هادی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 220

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 95245 10003022
125,000 112,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب یک لیوان حرف خنک اثر مجید جعفری هرفته از انتشارات مهرستان منتشر شده است.

-تو از اول همین جوری بودی: یه دنده و نق نقو!
- آره ، تو راست میگی ؟ اگه من نبودم،کی زن توی بی عرضه می شد؟
-ببین، داری بیش از حد زبون درازی میکنی ها! ببر تا نبریدم زبونت روا از ازدواجشان چیزی نگذشته بود که داشتند پله های دادگاه خانواده را می شمردند. هیچ مشکلی نداشتند؛ اما کم صبر بودند. به هم فرصت اشتباه نمی دادند. با کوچکترین اشتباه یا خطایی، سرهم داد می زدند و به هم ناسزا می گفتند. در این مدت، یک روز و شب خوش برای هم نگذاشتند. تمام زندگی شان به دعوا و کتک کاری گذشت. برای یک . بار نشد کنار هم بنشینند، حرف بزنند و به جای فحش و ناسزاگفتن، یک لیوان حرف خنک بنوشند. فکر می کردند اگر کوتاه بیایند، به غرورشان بر می خورد. آن قدر حرمت بینشان شکسته شده بود که به جز طلاق، راهی پیش رویشان نمی دیدند.
آتش خشم اگر به جان خانواده بیفتد، همه را با هم می سوزاند؛ پس خوب است با یک لیوان حرف خنک، مهارت مدیریت خشم را بیاموزیم و خانواده را از آسیب های آن نجات دهیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما