loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سلونی قبل ان تفقدونی (تحریر نهج البلاغه) - جلد سوم

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 616

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 95314 10003022
245,000 232,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تحریر نهج البلاغه آیت الله العظمی جوادی آملی (حفظه الله) با عنوان «سلونی قبل ان تفقدونی»، شرح و تبیین فقرات خطبه ها، نامه ها و حکمت های نهج البلاغه است که معظم له این سلسله مباحث را از سال 1371 در خطبه های نماز جمعه شهر مقدّس قم آغاز نمودند.

جلد سوم از این مجموعه که شامل شرح و تحریر خطبه‌های 33 تا 49 نهج البلاغه است.

روش کلی شرح هر خطبه به این صورت است که پس از «متن خطبه» ابتدا مطلبی با عنوان «درآمد» شامل بیان فضا و زمان و مناسبتی که این خطبه ایراد شده است می آید، سپس «گزیده شرح» خطبه که شامل چکیده شرح تفصیلی خطبه است آورده شده است.

در ادامه «معنا شناسی واژگان» آورده شده که شامل آن واژه هایی که در خطبه به کار رفته ولی معنای آن روشن نیست، می باشد. سپس «شرح خطبه» است که موضوعات مختلف ذکر شده در هر خطبه، عنوان مشخص و ویژه خود را دارد.

پس از اتمام شرح، مطالبی به عنوان «اشارات» نگاشته شده که در هر خطبه تعداد این اشارات متفاوت است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما