loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عروس کشون: مهارت های ارتباط موفق خانواده شوهر با عروس

ناشر مهرستان

نویسنده محمدحسین قدیری

ویراستار فریبرز راهدان مفرد

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 297

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 95322 10003022
150,000 135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

ـ نه خانه‌داری بلده، نه جاروکشیدن، نه حتی شستن و پختن. قیافه هم که نداره. کاش بیشتر تحقیق کرده بودیم. به پسرم گفتم که این دختره تیکۀ ما نیست، به گوشش فرونرفت. حالا هم داره پسرم رو از ما جدا می‌کنه.
مادرشوهرها عمری زحمت پسرشان را می‌کشند و با هزار آرزو، شب دامادی آن‌ها را جشن می‌گیرند؛ اما فکر می‌کنند هنوز پسرشان بچه است و مدام باید مراقب او باشند. به همین علت، عروس را بیش از آنکه فرزند خودشان بدانند، رقیبی می‌پندارند که باید شب عروسی، دم درِ حجله، عروس‌کشون کنند.
در جامعۀ ما رابطۀ خانوادۀ داماد و عروس حکایت پرغصه‌ای است. بسیار خانواده‌هایی هستند که با همین تصورات اشتباه، کانون گرم خانوادۀ فرزندشان را به سردی کشانده‌اند. اما چه عواملی موجب تنش و اختلاف بین مادرشوهر و عروس می‌شود؟ چگونه باید با هم در ارتباط باشند تا احساس مادر و فرزند بودن بین آن‌ها حاکم شود؟ اگر دچار اختلاف شدند، به چه طریقی می‌توانند معضلات را حل و درمان کنند؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما