loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

افول و زوال ایالات متحده آمریکا؛ دیدگاه ها و راهبردها

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 95352 10003022
200,000 180,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امروزه یکی از مصادیق واقعی و با مسمّای این سخن، دولت و حاکمیت آمریکا و سردمداران جبّار آن است؛ آنگاه ‌که سرمست از قدرت پوشالی، با کَرنای فریب، آمارهای آماس‌کرده اقتصادی، نظامی و ... خود را در گوشِ هوش جهانیان می‌دمد و شیفتگان خود را نه به سرِ آب، که به سرابِ گمراهی و تهلکه رهنمون می‌شود، درحالی‌که خود نیز رو به فنا و نابودی است. وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجبّارین، مبیرِ الظّالمین.

✔️برجسته کردن تصویر حقیقی وضعیت آشفته این کشور و مآلاً، الگوزدایی از آن، می‌تواند رسالت کنونی هر آزاده‌ای در سراسر عالم؛ به‌ویژه آزادمردان ایران اسلامی باشد. در گام دوم انقلاب اسلامی، به طریق اولی، از اهل علم، انتظار می‌رود که با رویکردهای اسلامی، انقلابی و جهادی، و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود علمی، هنری، ادبی و ...، در سطح ملّی، منطقه‌ای و بین‌المللی، جهت تبیین و افشای این چهره منکوب از آمریکای جنایتکار، استوار و نستوه، فعّالانه وارد کارزار نرم فرهنگی و تمدّنی شوند و با حول و قوه الهی، مقدمات ازاله این غدّه سرطانی بدخیم را از پهنه گیتی، بیش‌ازپیش فراهم سازند.

✔️مجموعه حاضر که درآمدی بر بازشناسی جایگاه دولت و نظام حاکمیتی ایالات متحده آمریکا است، اقدامی است در جهت عرضه نگاهی متفاوت به هژمونی قدرت و سلطه در جهان و برون‌رفت از تنگنای تسلیم در مقابل یکجانبه‌گرایی دولت ایالات متحده آمریکا، به‌ویژه برای نسل جوان که شاید از کینه‌توزی حاکمیت این کشور با نظام برخاسته از انقلاب اسلامی آشنایی چندانی نداشته و همچنان تصور می‌کنند که آن کشور در همه ابعاد، برتر، موفق و پیشگام است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما