loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محاکمه آزادی (در مهد آزادی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 95430 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب محاکمه آزادی(مهد آزادی) در حقیقت گزارشی است در مورد اثبات مکانیسم دروغ و قدرت کسانی که به واسطه حمایت خارجی از سوی اسرائیل و آمریکا در دستگاه رهبری ومراکز اطلاعاتی فرانسه نفوذ کرده اند … ! پیشتر نیز علیه روژه گارودی بابت کتابی شکایت کرده بودند، ولی از زمانی موضوع محاکمه او جدی شد که قانونی به نام «فابیوس – گسو» که تصمیمات دادگاه نورنبرگ را معیار تشخیص بین حق و باطل در مورد جنایات جنگی نازیهای آلمان قرار داد، تصویب شد و از آن زمان وضعیت کاملاً تفاوت کرده و موضوع تعقیب و محاکمه گارودی جدی تر شده است.

افشاگری های مستند او در مورد دروغ پردازیهای صهیونیستها برای آنها غیرقابل تحمل بود و در عین حال هیچ دلیلی بر رد آنها نداشتند، و لذا دست به دامان پلیس و این قانون تحمیلی خجالت آور شدند. او می گوید کتابش «دستاویزهای شبه تاریخی، شبه مذهبی تجاوزکارانه صهیونیسم را برملا می کند …» رقم 4 میلیون کشته ای که بر روی دیواره های موزه آشوتیس به مدت 50 سال دست نخورده باقیمانده بود و کسی جرأت تردید در آن به خود راه نمی داد، ولی تحقیقات دقیق انجام شده آن را به 25 % یعنی یک میلیون کاهش داده است. اثبات این امر از عمق جنایات هیتلر کم نمی کند، زیرا حتی کشتن یک نفر بی گناه چه یهودی و چه غیریهودی جنایت علیه انسان می باشد.

مطالعه این کتاب به ویژه برای نسل جوان بعد از انقلاب ما که هیچگاه سایه یک حکومت وابسته به غرب و اسرائیل را بالای سر خود احساس نکرده، بسیار مفید است. علی الخصوص که غرب و صهیونیسم چهره کریه و یک چشم دجال گونه خویش را پشت امواج صوتی و تصویری پنهان کرده اند. و بعضی از ساده لوحان دخلی هم بی مزد و منت این عجوزه های بزک کرده را تبلیغ می کنند، تلاش در جهت دریدن نقاب های تزویر آنها وظیفه هر صاحب دردی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما