loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صهیونیزم شناسی

5 (1)
موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

صهیونیسم، نام یک جنبش فعال سیاسی در سده اخیر است که به‌‌واسطه گستردگی فعالیت‌هایش، هر روزه در رسانه‌ها شنیده می‌شود. این جنبش به‌عنوان یک ایدئولوژی، فعالیت‌های سیاسی و تروریستی شبکه بین‌المللی بزرگ یهود را رهبری می‌کند و این مکتب، زمانی در صحنه جهانی حضور یافت که کاپیتالیسم غربی، راه گذار به مرحله امپریالیسم را بر خود هموار می‌ساخت. صهیونیسم از همان اوان تشکیل با محافل قدرت‌های امپریالیستی همبستگی کامل داشت و امروزه این ایدئولوژی در رفتار و گفتار، ملت‌ها و جهان آزاد را تهدید می‌کند.

با توجه به ناآشنایی افکار عمومی و بسیاری از اهل فن با ماهیت این جریان سیاسی و خلط این موضوع با مباحث اسرائیل، که فقط یکی از دستاوردهای صهیونیسم است و همچنین یهود که دین آسمانی شناخته می‌شود، کتاب پیش‌رو، بر آن است تا حد امکان این جنبش را معرفی کند و زمینه‌های شکل‌گیری آن را که ریشه در بستر زمان دارد، مورد کنکاش قرار دهد و نقش قدرت‌های سلطه‌طلب در تقویت و ترویج این ایدئولوژی افراطی و خطرناک را نیز تبیین سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما