loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانشگاه آینده با نگاهی به روندهای جهانی و ملی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 95525 10003022
97,000 87,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آموزش عالی و تحولات آتی و بروز نشانه‌ها و علائمی که حاکی از رخدادهای وسیع در حوزه علم و فناوری است، دغدغه‌ای شد تا در این اثر که محصول پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد جناب مصطفی مطلبی است، در خصوص آینده این نهاد علمی اثری پژوهشی خلق شود.

خردورزی و هوشمندی در مجموعه تصمیم‌گیران آموزش عالی نیازمند شناخت مسائل، تهدیدها و فرصت‌های پیش رو است لذا، اثر حاضر با ارائه نقشه هوایی تحولات اساسی آموزش عالی و رویکردی آینده‌نگرانه به هدف منظور یاری خواهد رسانید.

مبانی و مفاهیم، اشاره به پیشران‌های مهم آموزش عالی، روندهای تاثیرگذار علمی- آموزشی- مدیریتی- مالی و عرضه و تقاضا بر آینده، و همچنین تاثیر بحران شیوع ویروس کرونا و ارائه تصویری از دانشگاه آینده شاکله اصلی اثر حاضر می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما