loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قلبی برایت می‌ تپد: روایت داستانی زندگی شهید مدافع حرم روح‌ الله مهرابی

ناشر شهید کاظمی

نویسنده کوثر شریفی‌ نسب

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 264

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 95587 10003022
65,000 58,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قلب آدم ها هر کدام به امیدی می تپند. حتمی حبیبی، دلداری داشته اند که گُر گرفتند، و به جنب و جوش افتاده اند. حکایت شهید آقا روح الله مهرابی و قلبش، حکایت خیلی هاست. دنبال حبیب بودن خاصیت آدم بودن است. اما اینکه حبیب هم یک نفر را بپسندد و در دایره محبتش قرار دهد، طرف دیگر ماجراست.
بالا و پایین زیاد دارد، مثل خط های زیگ‌زاگی، که اگر همیشگی باشد، صدای ضربان قلب می گیرد. و گرنه زندگی خطی و یخی شبیه مردن است و نبودن!
آدم ها به عشق زنده اند، اما انتخاب زمینی یا آسمانی بودنش را به خودشان سپرده اند. عاقبت هم شیرینی هر کدامش را یک جورهایی زیر زبانشان حس می کنند.

زندگی نامه داستانی شهید مدافع حرم، روح الله مهرابی در کتاب «قلبی برایت می تپد» از زبان همسر شهید، خانم زهره شهری زاده، ماجرای زندگی پر از اوج و فرود برای پیدا کردن راه هست.
راهی که مسیرش از کربلا گذشت و قلبی که ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما